Joris Peeters
Mijn gegevens:
Info
CV hoogtepunten
Uitgebreid CV
Joris_Peeters_CV_verdiepend.html
Digitaal portfolio
Productie diverse sweeps Feelinradio
Diverse vormgeving L1 Radio

voor de Serious Request actie van 3FM. Het geld wordt persoonlijk (meestal backstage) gedoneerd bij het Glazen Huis van 3FM. Mijn taak was in 2009 en 2010 projectleider waarbij ik de gehele leiding had over het project. Sinds 2011 bied ik hulp bij de technische productie. Afgelopen editie lag de uitdaging om in een rijdende truck streaming audio en video te verzorgen.

Als Radio DJ
Info
Productie reclamespot ENTERTAINIT!
Op dit moment:
Twitter
@joris_peeters
- Verzamelt, creëert en deelt relevante en kwalitatieve content. 
- Zorgt voor algemene interactie met de doelgroepen; deelt berichten, stelt vragen en reageert op opmerkingen, vragen en stellingen. 
- Is nauw betrokken bij veranderingen en verbeteringen van sociale media. 
- Creëert draagvlak voor het sociale media beleid en draagt dat beleid actief uit. 
- Draagt zorg voor online reputatiemanagement, inclusief monitoring en crisismanagement. 
- Stelt interne rapportages op en communiceert over de voortgang, de behaalde successen en misstappen. 
- Ontwikkelt in samenwerking met marketing & pr en programmapromotie sociale media campagnes. 
- Houdt statistieken bij en rapporteert hierover. 
- Initieert acties om het aantal volgers van sociale media van L1 te vergroten.
- Beantwoordt vragen van gebruikers, zowel in- als extern.
- Neemt deel aan werkoverleg, doet voorstellen en brengt ideeën over onderwerpen. 
- Neemt deel aan werkoverleg in relatie tot inhoud en uitvoering van mediaproducties en vormgevingsaangelegenheden. Is hier creatief bij betrokken. 
- Adviseert en ondersteunt andere gebruikers over sociale media. 
- Onderhoudt contacten over technische- en vormgevingszaken met interne en externe partijen.
Als producer bij ‘Het Uitzendbureau’ op L1 Radio heb ik een aantal succesvolle items mogen produceren. Een aantal van deze items hebben de landelijke media bereikt. Een van de meest succesvolle items is een imitatie van Ivo Opstelten uitgevoerd door Tim op het Broek. In zijn imitatie als Ivo probeert hij een boete kwijt te schelden bij het CJIB met een verbluffend resultaat. Deze actie bereikte o.a. De Telegraaf, Geenstijl en het AD.
Peeters
Joris
26
10-12-1987
Sittard
Ongehuwd
Nederlandse
B
info @ jorispeeters.nl
06-54740063
Naam:
Voornaam:
Leeftijd:
Geboortedatum:
Geboorteplaats:
Burgerlijke staat:
Nationaliteit:
Rijbewijs:
E-mail:
Telefoon:
In februari 2013 heeft L1 radio in samenwerking met Hekkert Autogroep een auto weggeven. Dit gebeurde in de vorm van een spelelement op de radio. Gedurende 2 weken konden luisteraars van L1 zich kwalificeren voor een plekje in de finale. Vervolgens werd in deze spannende finale bepaald wie er uiteindelijk naar huis zou gaan met een gloednieuwe auto. Ik was coördinator van deze actie en heb gezorgd dat alles netjes volgens de regels verliep, de productionele taken voor mijn rekening genomen en gezorgd voor een goede evaluatie en afhandeling.
L1, Maastricht
Coördinator Social MediaJoris_Peeters_CV_files/L1LogoKORT%20RGB.ai
BPG Muris, Geleen
Administratief medewerker
Joris_Peeters_CV_files/L1LogoKORT%20RGB_1.ai
ENTERTAINIT!
Mede-eigenaar
Joris_Peeters_CV_files/L1LogoKORT%20RGB_2.ai
Werkzaam bij:
Eigen bedrijf:
Coördinator Social Media L1
Coördinator auto actie L1
Producer ‘Het Uitzendbureau’ L1
Productie Glazen Studentenhuis/bus Inholland
Alpe d’HuZes 2014 verslag op locatie voor L1 radio en tv
Audio demo’sJoris_Peeters_CV_files/L1LogoKORT%20RGB_3.ai
Radiodemo
Video producties differentiatieminor CAMJO
Audio & lichtproductie Smartlappenfestival Hillegom 2014
Website ontwikkeling Hairtrend Hilegom
Website ontwikkeling ENTERTAINIT!
Productie en montage Pieter Teyler item
Presentatie Zaanradio item

Ik ben sinds de eerste editie in 2009 betrokken bij de organisatie van het Glazen Studentenhuis, welke in 2011 werd omgedoopt tot Glazen Studentenbus. Tijdens deze actie wordt geld ingezameld